Alleastafrica
KENYA LATEST NEWS

Major television stations in Kenya switched off

Three main television stations in Kenya were Tuesday switched off after ailing live footage as the opposition prepared to swear-in Raila Odinga as the “people’s president”.

The Nation Media Group’s NTV, Royal Media’s Citizen, and Standard Group’s KTN went off air mid-morning while showing live broadcasts of National Super Alliance (Nasa) supporters who had gathered at the historic Uhuru Park from as early as 5am.

The Kenyan government had on Monday been reported to have warned the media against airing Mr Odinga’s oath taking.

Related posts

Passenger seized by Central Darfur security

Newsroom

Magufuli orders employment of 258 doctors initially intended for Kenya hospitals

NewsDesk

Sudan seizes 3 newspapers for covering protests over food prices

Newsroom

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More